Primul review pozitiv făcut unui produs pe care l-am returnat – fotoliu pentru copii sau adulți cu husă detașabilă.

Casă mică, loc puțin pentru scaune, mulți copii… deh… 🙂
Căutam o variantă eficientă și am găsit-o la eMAG, sub forma unui fotoliu foarte drăguț, de la Buhuhoo

Este foarte fain, confortabil și distractiv de stat pe el. Poți sta de la 90 de grade, până la tolănit, în funcție de chef și dimensiuni.

L-am returnat pentru că, având husă din bumbac, aduna praf și scame și îmi stătea pe cap.
Deh, OCDist fără chef de dat cu aspiratorul mai des 🤓

Husa este detașabilă și se poate spăla cu ușurință la mașină. Chiar și așa, acum îmi dau seama că prefer să-mi iau unul din piele ecologică sau ceva care să nu mă pună la muncă.

Fotoliul este ce trebuie, cinstit, face ce promite.
Ce m-a surprins foarte plăcut însă, a fost experiența cu returul, mai ales în perioada asta.

Am făcut acum două zile cererea de retur online, pe site-ul eMag. A venit curierul ieri și l-a preluat. Am primit mail-uri și SMS-uri cu fiecare etapă a returului.
Astăzi am primit deja confirmarea că returul a fost efectuat, iar banii mi-au intrat în cont la 2 minute după ultimul SMS.

Cred că după criza asta generată de Covid, printre altele – unele bune, unele rele – vom vedea o dezvoltare foarte frumoasă a serviciilor online.